The Last of Us için hataları çözecek devasa bir güncelleme yayınlandı!
Devasa bir The Last of Us güncellemesi yayınlandı! Güncelleme, pek çok düzeltmeyi içerirken yama boyutu dikkat çekti.
Sony’nin 2013 yılında PlayStation’a özel geliştirdiği The Last of Us, geçtiğimiz günlerde PC için de çıkışını gerçekleştirdi. Pek çok PC oyuncusunun heyecanla beklediği yapım, optimizasyon ve oynanış sorunları nedeniyle hayal kırıklığı yarattı. Şimdi ise büyük çaplı bir The Last of Us güncellemesi yayınlandı. Haberin detaylarına hep birlikte göz atalım.
The Last of Us için 14.2 GB boyutunda güncelleme yayınlandı!
İlk olarak 3 Mart tarihinde PC platformuna gelecek olan The Last of Us Part 1, 28 Mart’a ertelenmişti. Şirketin açıklamasına göre gecikme, kalite kontrol sorunundan kaynaklandı ve stüdyo oyunun PC’de mümkün olan en iyi şekilde çıkmasını istedi. Fakat ertelemeye rağmen oldukça başarısız bir çıkış gerçekleştiren yapım, oyuncuları hayal kırıklığına uğrattı ve Steam‘de olumsuz yorumlara maruz kaldı.
Şimdi ise yapımcı Naughty Dog, oyunun kötü performansını çözebilmek adına geniş çaplı bir güncelleme yayınladı. The Last of Us güncellemesi, oyundaki pek çok hatayı gideriyor ve optimizasyon geliştirmeleri içeriyor. Tabii yeni çıkan güncellemenin ardından oyunun ne kadar toparlandığını söylemek henüz mümkün değil.
The Last of Us güncellemesi yama notlarının dikkat çeken kısımları şu şekilde:
- Oyunu ilk kez başlatırken gölgelendirici yüklemeleri sırasında 1.0.1.6 sürümünde meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
- Oyun sırasında rastgele meydana gelen yaygın bir çökme düzeltildi.
- CPU kullanımını azaltmak için doku akışı güncellendi.
- Bazı eserlerin ve silah görünümlerinin dokularının düzgün şekilde işlenememesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Oyuncu ve dost karakterlerin oyun sırasında aniden ıslak görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Oyun sırasında animasyonların yüklenmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
- Oyun ilerlemesinde yükleme sürelerini azaltmak için artırılmış aktif yükleme eklendi.
- Duraklat menüsünden çıktıktan sonra kamera yönünün imleç konumuna sapmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
Ek olarak oyunun geliştiricileri şu açıklamayı yaptı:
”Naughty Dog ve Iron Galaxy’deki ortaklarımız olarak, gelecekteki iyileştirmeleri ve yamaları desteklemek için oyuncu raporlarını yakından izliyoruz. Aktif olarak optimize ediyoruz, oyun kararlılığı üzerinde çalışıyoruz ve gelecekteki güncellemelere dahil edilecek ek düzeltmeler uyguluyoruz. Daha fazla veri toplayabilmemiz için sorun yaşarsanız lütfen destekle iletişime geçin.”
Kaynak: Shiftdelete